"Nystart" låter för hurtigt, men typ nåt sånt

Hola hola chips å cola!!
 
...eh ja. Nu sitter jag här, 94 dagar efter studenten, och har precis kollat igenom ett gäng gamla blogginlägg. Skulle det inte vara kul att börja om igen? Få dela med sig av sin vardag som jag gjorde förr ("Hej idag har jag varit i skolan, vi hade syslöjd. Sen åt jag palt till lunch. Nu har jag bakat kladdkaka med tjejerna :) Hejdå!")
 
Vid närmare eftertanke: nej. Inte så. Orkar ej hur detaljerat jag skrev om mina helt ointressanta dagar på högstadiet *trodde jag va blogztar*. MEN hur som helst: nu är jag skitsugen på att skriva lite och visa bilder!! Kan ju ta och börja med att visa bilder från studenten, pga det var en så jäkla bra dag??? Får jag uppleva den igen tack? Kan ju även passa på att meddela att jag efter studenten varken har åkt och backpackat i Asien, flyttat hemifrån eller skaffat mig nåt häftigt jobb på typ KP (drömjobbet, ja jag är seriös) eller som godisprovsmakare (drömjobb nr 2).
 
 
Men va fan, fick jag inte högsta betyg i alla ämnen igen? NÅT MÅSTE HA BLIVIT FEL!
 
KLASSEN<33<3 Mentorernas flintar<3<3
 
 
Väl hemma blev det mat (hade gjort buffé på cirka allt jag tycker är gott, vilket blev en mycket utsökt blandning av melon, grillat, sååås, grönsaker, kyckling osv osv. Shoutout till mormor som fixade<3)
 
På kvällen var det party. Hade sååå kul, men vaknade upp utan röst. Var jättekul att stå i kassan på jobbet den kommande veckan :-))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback