Bullar och podcastknarkande

Jag jobbar kväll för det mesta nu för tiden, och varje dag när vi stänger måste vi antingen slänga alternativt ta hem bullarna och wienerbröden som blir över. Att slänga mat gör typ ont i mitt hjärta, så därför snittar jag väl tre bullar per dag. Om jag är mätt äter jag bara upp det goda i mitten av alla bullar... Nu har dock något fruktansvärt hemskt hänt - jag har ledsnat på bullar?
 
Va?! Går det ens?
 
Tydligen. 
 
Hur som helst. I veckan har jag mest bara jobbat och lyssnat på så sjukt många podcastavsnitt. Måste göra en lista och visa er vilka jag lyssnar på! Kommer nog att titta tillbaka och minnas hösten 2015 som "hösten då jag lyssnade ihjäl mig på podcasts".
 
Denna fredagskväll tänker jag gå och lägga mig i hyfsad tid, eftersom jag ska upp tidigt imorgon och springa Color Me Rad! Hur kul? Innan jag går och lägger mig ska jag dock lyssna på en podd till.
 
God natt mvh poddknarkarn<33
 
 
Två fina bilder från Turkiet som Elin har tagit.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback