Kjol, skor och bajs

Idag har jag skaffat mig något väldigt otippat, nämligen en kjol. Och inte vilken kjol som helst, utan en rosa (eller snarare typ neon-korallig). Otippat, som sagt. Den ser ut så här:
och den kostar föga 99 riksdaler. (HAHAHA kolla fingrarna till höger... Vad i helvete, så ser de ju inte ut? Eller?)
 
Igår köpte jag nya löparskor. Har varit i stort behov av ett par länge eftersom jag fick sådan sjuk jäkla skoskav av de förra. Var ute och provsprang på kvällen, och gissa vad jag märkte när jag kom in?
Jo, då hade jag alltså trampat i hundbajs. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Nya skor och det första jag gör är att trampa i bajs?! Okej då. Ska typ bajsa tillbaka på hunden.
Kommentarer
Postat av: Matilde

Nu måste jag bara kolla lite, för en månad sedan fick jag typ världens finaste kommentar av dig och jag tror inte ens att jag svarade?! Var till och med tvungen att gå igenom ditt april-arkiv för att se om jag hade skrivit något men icke!
I vilket fall som helst så TACK, blev så glad av din fina kommentar. Massor med kramar

din kommentar var:
Upptäckte din blogg igår och har nu läst igenom hela arkivet (nej jag är inte så creepy som jag låter). Måste bara få säga att du skriver som en gud och inspirerar mycket och på ett bra sätt!
Önskar dig allt det bästa!

2013-05-22 @ 19:54:21
URL: http://rosaljus.devote.se
Postat av: anonym

Vars köpte du kjolen?:)

Svar: På H&M!
Agnes

2013-05-24 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback