En matig helg är en bra helg

Söndag. Vakna för sent, trycka gårdagens pizza plus kvarbliven Half Baked-glass och chips på det. (Chips efteråt, alltså. Inte ovanpå glassen.) Helgens matvanor har varit de värsta på länge, men jag har bestämt mig för att det inte ska spela så stor roll. Förutom att äta så har jag slagit in presenter till Mirja som blir fjortis på tisdag. 
 
Annars har jag varit och tränat och varit arg för att mina föräldrar tycker att det är en jättebra idé att börja odla potatis i en stor låda mitt på gården. Då undrar man ju liksom VARFÖR? Alltså mitt på gården? Dafuq?
 
 Förövrigt så har helgen varit väldigt mysig. I fredags blev det grillning hos Brettschneiders och det var mycket trevligt. Igår åt jag godis med Stina, också trevligt!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback