Trötter

Tröttheten har dominerat idag. Jag är sämst på att ställa om dygnet. På helger och lov tänker jag att jag förtjänar att sova ut. Då kan jag inte somna kvällen efter. Sedan går det i en ond jävla cirkel.

Lyckades i alla fall ta mig upp imorse och ta mig till skolan. Jag var så sjukt otaggad och är det fortfarande. När alla lektioner äntligen var över så tränade jag. Blir besviken om jag inte har träningsvärk i benen imorgon. Det gillas att jag faktiskt har kommit igång med att träna och att jag tycker det är roligt. Om jag har varit på dåligt humör innan så blir jag nästan alltid gladare och lugnare efteråt.
 
Nu ska jag försöka mig på att se en film. Hoppas jag hinner se klart den innan jag dör av trötthet.
Jag en dag i juni och ett träd, några lampor och en himmel i Frankrike. Två bilder som nästan inte har någon alls koppling till varandra eller inlägget, men som man brukar säga: man lever bara en gång. Det livet är för kort för att jag ska orka gå upp från sängen och ta en bild och överföra den och redigera den och ladda upp. Yolo.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback