Shoppa Angan Style

Hej kära ni, inte är ni många, men det kan jag förstå. Jag har varit sämst på att uppdatera er om mitt otroligt intressanta liv. Under de senaste dagarna har jag legat hemma framför datorn, bakat, varit med tjejerna, tränat med Stina, ätit tacos och sovit. Fabulöst.

Nu tänkte jag i alla fall ta tag i bloggandet lite genom att visa er mina senaste inköp. Det här är de grejer jag köpte i Piteå plus några från Göteborg.

Förresten måste jag också tillägga att jag på riktigt skäms över bilderna (och rubriken...). Alla är jättefula och det beror inte enbart på Mirja som tog dem, utan också för att jag hatar skoldatorn och att min vanliga inte fungerar. Jag ska inte ladda ned något redigeringsprogram på den här datorn, så jag måste vänta tills jag får en ny. Tips på bra datorer i human prisklass skulle uppskattas!
Tröja - Bik Bok

Concealer - Make Up Store. Sved som satan i plånboken (äger inte ens en plånbok, men ni fattar).

Jeans - Carlings, rooompa - Friskis & Svettis

Tröja - Bik Bok (de jävligt coola tecknen med fingrarna ingår ej)

Skor - Team Sportia, dansbyxor (mmm, mysigaste någonsin, varför har jag inte ägt ett par sådana innan?) - Cubus
Kommentarer
Postat av: cecilia

hahah agnes, varför är du så bäst??? (retorisk fråga) <3<3<33<3<3<3<3

Svar: tack cecilia, du är rätt bra du med<3<3<3<3<3

ps. tror du jag vet vad retorisk betyder? </3
Agnes

2013-01-07 @ 21:33:07
URL: http://cissip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback