Framtidsplaner så här på fettisdagen

Sitter här med ont i magen. Så går det när man äter pannkakor, kesella och en semla och inte tål mjölk. Jag äger.
 
Idag hade vi andra infomötet om individuella val, programfördjupningar osv. Blev inte så mycket klokare den här gången heller. Jag tror att jag vet ungefär vad jag ska välja och det är inte alls vad jag hade tänkt välja från början. Dessutom har jag inte en blekaste aning om vad jag vill "bli" senare. Jag har åtminstone tänkt ut några saker jag vill göra någon gång i livet:
  • Resa jorden runt
  • Bo i Göteborg
  • Bo i Australien
  • Vara bra på engelska och tyska
  • Arbeta som någon typ av läkare
  • Baka en jäkla massa fina bakverk
  • Ha mycket fritid
  • Måla mycket
  • Skriva minst en bok
  • Hoppa fallskärm (kommer förhoppningsvis bli av redan i sommar! Wihooo)
  • Bli mer vältränad och kanske till och med hjälpa andra att bli det
  • Vara med om en massa äventyr runt om i världen
...Bara det att vi får välja typ två kurser. Hur fan ska jag då göra................
Vill ingen utforma ett gymnasieprogram där man kan uppfylla allt detta? :-):-) Skulle vara jättesnällt :-)))
 
Har förresten tänkt bli supergammal, kommer aldrig hinna uppleva allt annars.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback