Lov

Jag har lov och gör mest ingenting (låter bättre än den dolda sanningen: sover bort förmiddagen och ligger i soffan med pyjamas och täcke resten av dagen). Åt dock kakor med Stina i förrgår och igår var jag faktiskt ute och fick lite sol på mig. 
 
Tog nyss fram moppen efter det halvår den har stått i garaget. Det känns väldigt skönt och smidigt att ha den framme även om jag nog kommer att åka buss till skolan i några veckor framöver. Slipper åtminstone gå den kilometerlånga sträckan till maxi xD
 
Bilden har inget att göra med inlägget, jag vet. MÅSTE bara ha en bild till varje inlägg, annars blir det liksom... tomt? (De inlägg utan bild har jag förmodligen skrivit från mobilen. Känner ungefär så här:  för blogg.se-appen som aldrig vill ladda upp mina bilder.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback