Godaste

Dagens sovmorgon var nog den skönaste på länge. Tyvärr var inte bara att fortsätta sova eftersom jag skulle till skolan. Väl där var det ganska drygt. Vi slutade sent och när jag äntligen kom hem bakade jag världens godaste morotskaka. Använde mig av Leilas recept (älskar henne av hela mitt hjärta haha) och det blev mycket lyckat.
 
 
Nu ska jag skriva klart engelskan och försöka förbereda mig mentalt för de kommande helvetesveckorna när det gäller skolan. Det är inte jättemycket men nationella drar igång och då vill jag ändå vara förberedd.
Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh jisses så gott!

Svar: Ja, galet gott! Ju mer glasyr, desto bättre.
Agnes

2013-04-13 @ 16:09:28
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback