Simning, plugg och toast

Idag har jag varit jätteduktig. Simmade ett bra tag och duschade länge när jag kom hem. Efter middagen gjorde jag bort allt plugg (hoppas jag då verkligen att det var) och det var jävligt duktigt. Ville ge upp efter typ tio minuter för att jag hade glömt några av böckerna hemma och frågorna var svåra och konstiga. Men jag gjorde klart det!
Nu ska jag äta toast och se lite Pretty Little Liars. Hoppas på att kunna sova efter det, måste få lite skönhetssömn tills imorgon då vi har skolfoto.


Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Hejsan snygging!
Vill bara tala om att det är en tävling i min blogg där du kan vinna 2 valfria smycken som kommer få dig att glittra i höstvädret! Kika in och anmäl dig, PUSS!
http://saandriiiee.blogg.se/2012/september/vill-2-valfria-smycken.html#comment

2012-09-03 @ 19:38:38
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback