Bra start på veckan

Dagen började med att springa 2000 m. Det gick rätt bra även om jag typ ville dö under tiden jag sprang. Sedan hade vi fysik, lunch och svenska och under den sistnämnda lektionen lånade vi bara böcker och satt och pratade. Sedan slutade vi, 12:40. Efter det gick vi några stycken till max och satt där och pratade i flera timmar haha, kom hem strax efter fem.. Men det har varit en väldigt bra dag måste jag säga!
Det här är vad som händer när jag hittar massa nya grejer på webbkameran. Blev sugen på kinapuffar när jag såg hatten ju. Gillar att glasögonen på sista bilden hette "hipster glasses", I'm so hipstah you know!
 
Kommentarer
Postat av: Josse

Om man tänker dig på tredje bilden och jag puffar dig på facebook så blir du en kinapuff, hahha och då kommer jag äta upp dig!!!:D

Svar: HAHAHAHA!
Agnes

2012-10-01 @ 18:53:47
URL: http://lohman.blogg.se
Postat av: Stina

Ser ut som du färgat håret! :)

Svar: Hahaha kameran är inte så bra på den här datorn vet du ;)
Agnes

2012-10-01 @ 20:08:47
URL: http://stiinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback