Här var vi positiva

God kväll.
Äntligen får ni en bild tagen med en kamera och inte mobilen.

Tänkte skriva värsta klagoinlägget men jag kände inte för att sprida vidare min negativitet. Jag hatar torsdagaarnsjfnrinkbslknr
 
Dagens positiva grejer:
  • Godis
  • Stina fyller år
  • Det är fredag imorgon
Hade haft betydligt fler punkter på den negativa om jag hade skrivit en sådan. Nu ska jag sova i min twilighttröja, känner verkligen hur den lilla twilightnörden i mig har kommit fram de senaste dagarna. Den stora dagen då allt tar slut är imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!! Ermahgerd
Kommentarer
Postat av: elin

Fucking kemiprovet är bortgjort

2012-11-15 @ 23:22:06
URL: http://elinneriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback