Ger den här dagen fem av fem toasters

Slutade tio över elva idag, var inte helt fel. Vi hade bara engelska då vi lånade böcker och simning som var kul. Lunchen åts på Big Smajl, godaste på länge. Efter det var jag asmätt men min efterrättsmage sa åt mig att köpa godis också, självklart löd jag. Nej men jag gick omkring i snön med mina vänner ett tag och sedan åkte jag hem och där har jag varit sedan dess. 
Mina ögonlock vill tydligen att jag ska sova nu, men det vill inte jag. Inte än. Skall därför göra något annat än att ligga under täcket framför datorn nu.
Varfööööör ska det vara så svårt att komma på rubriker? Får väl ha den jag har nu då. Haha åh vad töntig. Säger ju i alla fall vad inlägget handlar om. Nästan. Hehehhh kommer locka många besökare på Facebook.
Kommentarer
Postat av: elin

5 av 5 toasters lätt, speciellt när du jagade Ida

Svar: HAHAHAHAHAH dagens bästa
Agnes

2012-11-27 @ 22:00:46
URL: http://elinneriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback