Julklappar, prov och spinning

Idag har matteprov skrivits, cola druckits, julklappar inhandlats och slagits in, benen tränats i form av spinning och kesella ätits. Efter julklappsshoppingen tränade jag med Josse och Stina. Vi gjorde kanske inte så mycket som kan anses som träning, men det var trevligt. Sedan var det spinning, sjukt jobbigt och svettigt! Efter 20 minuter sa jag i halvdött tillstånd åt mig själv att aldrig vara med på ett spinningpass igen. Fast det kommer jag nog vara ändå.

Nu ligger jag och lyssnar på en podcast och äter vaniljkesella. Faaan så gott det är alltså.
Det här var inte idag, men ungefär så här såg det nog ut. Innan träningen alltså.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback