Gymnasiet

Jag börjar alltså gymnasiet imorgon. Har ingen aning om hur jag ska reagera när jag tänker på det men jag känner mig ändå taggad. Det är ju natur jag ska gå, så den där meningen lär jag ju ångra en bit in på höstterminen. Jag har i stort sett ingen koll på vilka klasskompisar jag får, det är faktiskt nästan inget jag vet än. Men det ska ändå bli kul att börja om igen! På sommaren sover man bara bort hela dagarna, äter allt man ser, tränar inte ofta osv. När man går i skolan tar man liksom tag i sitt liv mer om ni fattar vad jag menar haha. Synd bara att jag är så jäkla morgontrött, tar mig knappt upp vissa dagar. Menmenmen som om det inte vore nog med vuxenpoäng, jag har börjat dricka kaffe! Det kanske kan få mig lite piggare i alla fall.
 

Ni som har sett på tv hos mig vet att tv:n vi har haft här uppe är på typ 20 tum och sämst. Men vet ni vad?! Vi har fått en ny tv nu! Jag behöver inte vara mobbad längre!! Tjoho! Haha nej men vi fick en tv av Moa och Hannah idag och nu ska jag börja se på tv mer. Så ni vet.
Lyckades fånga värsta bitch please-ansiktet :o
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback