Choklad med salt

Idag skulle jag och Jossep egenligen fara iväg till Umeå, men det blev tyvärr uppskjutet. Istället har jag gått runt på stan här hemma. Köpte en till ljusslinga, en mysig tröja, underkläder och choklad! Köpte den med havssalt som jag alltid har trott varit äcklig men ändå velat prova. Den var god!

Fick en kommentar på ett tidigare inlägg och jag måste bara säga att jag har inget emot feta och jag har inte direkt tagit bilden själv och ba "åh perfekt tillfälle, där har vi en mage som ska hängas ut på bloggen!", googlade liksom på fat och tog en passande bild haha. Min familj har typ den humorn, alltid massa tjockisskämt. Men det är typ för att vi känner igen oss själva i det, för vi äter seriöst hur mycket som helst. Så varsågod att "hänga ut" mig och säga att jag är tjock! :) Fett värt det om man får äta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback