Hej alla fans

Det blev en ofrivillig (eller kanske frivillig? vet ej) paus i bloggandet för min del. Den längsta paus jag har haft någonsin, tror jag? Över fyra månader. *blogztar*
 
Hur som helst så måste jag erkänna att jag har saknat det lite. Tänkte bara uppdatera lite snabbt för att meddela att jag varken är död eller har glömt bort bloggen. Faktum är att jag är skitsugen på att börja om igen, men i så fall när det händer något roligt i mitt liv. Tänker att jag ska ta upp bloggandet efter gymnasiet eller när jag flyttar hemifrån, för som sagt är jag jättetaggad på bloggandet och allt vad det innebär! Vill fota allt i min omgivning och så gillar jag ju att skriva också. Så håll utkik här någon gång ibland! Jag ska ut på några resor nu under våren om allt går som planerat, och då tänker jag minsann uppdatera med bilder!
 
Ha det bra nu så ses vi om några månader eller år! Kanske imorgon? Ingen vet.
 
 
Går det att blogga utan bilder? Nä, okej då. Det går inte. Ni kan få en bild på mig och Mirja och en på min ombre-apelsin som nu ligger i min mage.
 
(Skrev eventuellt det här inlägget för att jag är med i en tidning, som kommer ut nu i dagarna, där min bloggadress nämndes. Fick panik eftersom jag inte bloggat under det senaste typ decenniet??? Hehe, what to do)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback