The queen of skavsår

Nu har jag haft långhelg i några dagar. Det var varit väldigt skönt och välbehövligt. Har förlorat några timmar sömn flera nätter i rad, men det var lätt värt det då jag har haft jätteroligt.
 
Tyvärr bestämde sig solen för att inte komma fram förrän idag när jag verkligen måste plugga. Regn hela långhelgen, sedan sol just idag? Kul. Tog i alla fall ut kemiboken och datorn så jag kunde plugga ute ändå. Det var galet varmt. Nu har jag Skellefteås snyggaste bränna också. Brun på magen, men ett vitt streck vid vecket man får när man sitter. Man ser tydligt var på benen jag hade datorn också. Det är skitsnyggt, jag lovar.
 
Igår var jag ute och sprang i regnet. FY FAN. Skavsårshelvete säger jag bara. Det gör fortfarande ont och dunkar typ, hjälp?
Idag är det ett år sedan vi påbörjade vår resa till Frankrike!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback