2012 - fjärde kvartalet

Oktober: Jag och tjejerna åt middag tillsammans två gånger och det var himla trevligt. Jag, som alltid hatat all konditionsträning, blev helt plötsligt taggad på att springa. Det ville jag inte låta gå till spillo utan var ute och sprang några gånger i veckan. Undrade vad som riktigt hade hänt med mig. Första snön föll, jag och Mirja var på spa och jag förälskade mig i "Torka aldrig tårar utan handskar". Sedan hade vi höstlov.

November: Lovet fortsatte och jag besökte Norrbotten. Efter lovet var jag hemma en dag för att jag knappt hade sovit något. Kladdkakans dag firades för fullt och det var mycket plugg som behövde göras. En fredagkväll såg jag med blandade känslor Breaking Dawn och den var underbar. Ibland var jag hur glad som helst och ibland bara less på allt. Min hörselgång blev inflammerad och det gjorde ont.

December: Julen närmade sig. Jag köpte julklappar, frös ihjäl på skyltsöndagen, julpyntade, kokade knäck och allt som hör julen till. I skolan fikade vi och hade mattenationella samt började med matte 2c. Molly och Magnus kom hela vägen från USA för att hälsa på och tillsammans åkte vi ner till Göteborg för att fira jul. Nyår firades hemma hos oss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback