-15

De första månaderna var jag så himla rastlös. Det var sista terminen på natur, och vi hade avslutat alla jobbiga kurser (dvs matte-, kemi- och fysikkurserna....... är SÅ glad att slippa det nu) och jag hade typ inget att göra eftersom vi inte hade några lektioner. Minns att det mesta var halvtråkigt typ? Haha. Det mest spännande jag gjorde var typ att ta fler hål i öronen. Reste iväg med familjen iaf, och det var mycket härligt och behövligt:
 
 
MMmmmmm hur härligt? Ska tillbaka dit på påsklovet -16 så d e nice!! Känns som att alla mina vänner åker och backpackar i Asien eller har flyttat hemifrån, själv ska jag på charter till Gran Canaria med familjen :'))
 
När studenten började närma sig blev livet mycket roligare. Stockholmsresan i maj med klassen var så himla rolig och ba allmänt trevlig! Det var några obligatoriska besök på museum och riksdagen, men annars hade vi en massa fritid så då satt vi och snackade skit på caféer, gick ut och drack billiga shots och påbörjade studentbingon.
 
ooops blev visst anti-HD elr nåt
 
 
 Under studentveckan hittades en massa roligheter på, bland annat vankades det bal:
 
 
 Självaste studentdagen kom ju också, för fler bilder hänvisar jag till nåt tidigare inlägg pga lat.
 
 
Seeeen vare dags för Alanya!! Vi äventyrade uppe i bergen, solade, badade, åt mat och festade (ibland på en båt, ibland på hotellet och ibland på krogarnas vip-avdelning trots att Pierre hade foppatofflor).
 
Typ min favoritbild.
 
Efter det har livet mest bara rullat på. Jag har alltid trott att jag har varit en sådan som hatar att jobba, men nu har jag insett att det är kul? Trodde jag skulle behöva plåga mig igenom det här året, men istället har det gått sjukt fort. För tillfället luktar jag konstant fritös och lök, men det jag ändå helt okej med.
 
Här firade jag jul!
 
Under det kommande året vill jag: bry mig mindre, inte falla för någon slags hets, umgås med bra personer, flytta och börja plugga, laga mer mat (eventuellt bli som Lotta Lundgren också pga hon är min crush just nu), springa tjejmilen, skriva och typ se serier??? Känns uppnåeligt. Åtminstone det där sista.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback