25 januari

Att det är lördag är ingen ursäkt för att slippa ha fysik- och biologilabb. Eller ja, så tänkte ju våra lärare i alla fall. Så idag har jag varit på skolan och det var helt okej för att man fick godis. Efteråt köpte jag ännu mer som jag nu ätit framför de sista sidorna av 50 Shades of Grey. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den boken, men man fastnar verkligen och det är svårt att sluta läsa. Är ledig på måndag som kompensation för detta och det känns helt okej!
 
Nu ska jag ba chillaaaa för första gången den här veckan. Ska chilla ända tills jag måste plugga igen, vilket är typ nu egentligen men jag sparar det tills imorgon. #lode
Första selfien på länge faktiskt. Minns i typ åttan när jag hade en bild på mig själv i varje inlägg, goa tider det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback