Första maj

Hade en sjukt rolig gårkväll med många från klassen plus Jojjo och Stina. Vi var hos Denise största delen av kvällen och natten. Mycket sömn blev det dock inte, så lite av det har jag tagit igen nu på eftermiddagen.
 
Innan middagen var jag så galet hungrig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Sen åt vi grillat och det var det underbaraste, mhmm. Nu ska jag skriva lite på en svenskauppgift medan jag äter glass och dricker kaffe (hej ilningar i tänderna).
 
Bild från Taizé. Den här månaden är det ett helt år sedan resan!
Kommentarer
Postat av: Matilde

Åh vill också till Taize!

sv: Tack så himla mycket för din kommentar, den värmde verkligen!

2013-05-02 @ 18:28:14
URL: http://rosaljus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback