Trettonde januari

Är relativt nyduschad efter en härlig (förvånar mig själv varje gång) träning. Det var ett nytt pass för terminen som var bra som vanligt. Söndagspasset kallar vi även mördarpasset. Det levde upp till namnet den här gången också.
 
Idag och igår har jag sett på flera sociala medier att flera av mina klasskompisar har börjat plugga på biologin. Det gjorde mig så himla stressad för att det typ är tusen grejer vi ska kunna?! Jag försökte verkligen bli motiverad idag men det gick inte. Varje kväll framöver kommer jag att ha ångest för att jag inte pluggar och det kommer inte att bli av förrän på torsdag kväll.
 
Jaaahaapppp, annars då? Jag har letat efter en ny bärbar dator och tror att jag har hittat en som jag vill ha. Mer än så har det inte blivit idag. Jo just det ja, en smoothie blev det också. Med en massa nyttigheter i såsom blåbär, tranbärsjuice, äggvita, jordgubbar, linfrön och en liten skvätt yoghurt plus mjölk. 
Kommentarer
Postat av: elin

Jag började läsa i boken och tyckte jag var jätte duktig. Fast jag förstod ingenting så jag gav upp efter några sidor.

2013-01-13 @ 23:39:49
URL: http://elinn.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback