Måndag

Förutom sovmorgon började dagen med fysik. Sedan hade vi världens längsta hål innan ännu en fysiklektion, labb dessutom. På hålet gick vi till Anderstorp medan vi (åtminstone jag) frös ihjäl. Där fick vi en liten rundtur innan vi åkte tillbaka till Balder.
 
Vi slutade fyra och sedan dess har jag bekantat mig mer med nya datorn. Touchscreen och Windows 8 i all ära, men helt ärligt är jag mest nöjd med att DEN FAKTISKT FUNGERAR! Har livnärt mig på skoldatorn alldeles för länge nu. 
 
Fin bild på min glass som precis åts upp. Mhmmm.
Kommentarer
Postat av: Stina

Du måste lägga ut en bild på datorn :D:D:D

Svar: Det ska bli! Då får du lägga ut bilden du ritade ;)
Agnes

2013-01-21 @ 20:33:37
URL: http://stiinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback