2012 - tredje kvartalet

Juli: Jag jobbade klart på Lanthandeln, sov i kompisars stugor, spelade discgolf och åkte till Göteborg. Där var jag i drygt två veckor och hann shoppa tre gånger, gå på Liseberg två gånger och bada mycket. Det var jättejättevarmt under några dagar. Under just dessa dagar var vi i Danmark och jag trodde jag skulle dö. Vi svalkade fötterna i en fontän och jag brände mig i ansiktet. Den 27e kom mina vänner och hälsade på. Vi hade det mysigt och gick till Ica, sov i tält, gick omkring i stan, lagade tacogratäng, beskådade ett helt otroligt regnväder, hittade bästa godisaffären, tittade på OS och en massa annat. Månaden slutade med att jag var vaken i 31 timmar i samband med hemresan.

Augusti: Åkte till Luleå en helg och till Piteå nästa helg. I Piteå var jag med Sofia, Stina och Mirja. Vi badade och shoppade och det var jättemysigt. Veckan innan skolstarten kom värmen och solen hit. Jag passade på att bada och sola. Den 20e började jag gymnasiet. Blev helnöjd med min klass och det kändes riktigt bra från första början! I slutet av månaden fick vi våra datorer och jag min iPhone på samma dag.

September: I stort sett varje fredagkväll träffades klassen och hittade på massa kul saker. Jag och Josse P åkte till Umeå över dagen för lite shopping och vandrande i staden. Jag fyllde år och hade bästa födelsedagen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback