2012 - andra kvartalet

April: Kring påsk var jag överlycklig för att det äntligen var vår. Den här månaden höll jag på att ta moppekörkortet, jag shoppade mycket och bakade många pajer (hej Cissi). Jag ritade även mycket.

Maj: Åkte till Frankrike! Var borta i tio dagar och under de dagarna hann vi med hur mycket som helst. Jag lärde känna nya människor, åt Tuc, körde dance dare på Oyak, fotade, gjorde grisljud, var med på gudstjänster, solade osv osv. Hade många prov både innan och efter resan, så det blev ganska mycket plugg. Ett av de proven var moppeprovet så efter det fick jag mitt körkort.

Juni: Gick ut grundskolan med alla MVG (utom ett som ju räknas bort). Skolavslutningsdagen var faktiskt en riktigt jäkla bra dag, inte bara för betygen, utan för att allt liksom hade fallit på plats. Högstadiet var äntligen över och hela dagen var bara så perfekt. Okej nej inte paintballen. Fyfan, värsta någonsin haha.
Jobbade på Lanthandeln och fikade mest hela tiden.
Kommentarer
Postat av: cecilia

PAAAAAAAAAAAJ<3<3<3<33<3 (Hej Agnes.)

2013-01-01 @ 17:07:47
URL: http://cissip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback