Hej

Så var det måndag igen. Vi fick ingen lunch på skolan?!?!?! Då blev vi arga och hela eftermiddagen var konstig men ändå bra. Var med Elin ett tag innan jag gick hem och åt middag. Efter det lånade jag två böcker på bibblan och gick till gymmet för att vara med på dans fuego med Denise. Det var riktigt kul även om jag inte riktigt hängde med på grund av min knappt befintliga koordinationsförmåga. Denise var däremot dansguden själv!
 
Mmmmm. Frukostbuffén på färjan från Tyskland är typ det bästa jag ätit. Vet dock inte varför jag lägger ut bilden. Men jag såg den när jag bläddrade igenom mina bilder för att hitta någon passande (kan inte säga att jag lyckades) och det såg så jäkla gott ut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback