Härligaste sovmorgonen

Att börja klockan kvart över ett satt inte helt fel. Jag började dagen med att sova ut ett bra tag. Sedan tog jag mig till gymmet där jag cyklade i en halvtimme och sprang i en kvart innan skolan började. Hatar att träna kondition, vill bara dö på det så fruktansvärt tråkigt det är, men det var ganska härligt efteråt.
 
Efter dagens enda lektion som var matte hade vi information om valet inför tvåan och trean och inte blev jag klokare av det. Nu har jag istället börjat ifrågasätta allt jag tidigare tänkt välja. Därför har jag suttit och kollat igenom massor av sidor där man kan se vad som krävs för olika yrken och sådant. Har fortfarande inte blivit klokare.
 
Nääää, men ska vi ta och köra dag sju i den här listan också när jag väl håller på? Jag tror det. #7 - ditt senaste inköp: FIKA♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback