#12 Hur många bloggar har du haft?

Åh herregud. Min första hade jag i sexan och den var så pinsam att jag nästan avlider när jag tänker på den. Vill helst förtränga alla minnen jag har av den. Den andra hade jag tillsammans med Josse. Det var en bakblogg där vi skrev ut lite recept och så. Även den är världens pinsammaste. Sedan hade jag en Twilightblogg som jag helst vill glömma. I sjuan bloggade jag om min vardag och Twilight. I åttan bytte jag blogg, men fortsatte blogga om samma saker. Mellan sjuan och åttan hade jag, Josse och Jojjo en väldigt oseriös blogg med världens pinsammaste videoinlägg som vi tyckte var jätteroliga då. I mitten av åttan började jag blogga på den bloggen jag har nu. Känns bra att jag har orkat blogga hyfsat regelbundet så länge på samma ställe!
 
Så, sammanlagt har jag alltså haft *schlår de på reknarn* ...hela sju bloggar!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback