Tips!

Jag använder mandelolja istället för vanlig sminkborttagning då oljan är betydligt bättre för huden. Den verkar så klart inte uttorkande som de flesta andra sminkborttagningarna brukar, utan tvärtom, och enligt mig går faktiskt sminket bort lättare. En flaska kostar knappt sextio kronor på Apoteket och räcker länge då det bara behövs lite varje gång. Det medför alltså att det blir billigt i längden. Jag har använt min nästan varje dag sedan i november förra året och det är ändå en tredjedel kvar.
 
Andra användningsområden är händer och nagelband, som återfuktning till ansiktet (pyttelite räcker om du inte riktigt känner för att bli glansigare än typ min fönsterkarm som bländar mig i detta nu), på ögonfransarna eller i badet. Funkar till det mesta egentligen.
 
Det i bakgrunden är en rengöringsmousse så ni vet. Insåg att det kanske var lite svårt att se.
Kommentarer
Postat av: Josefine Lohman

Har hört att man kan ha mandel oljan till dörrar som gnekar också!;)

Svar: Haha jaha! Ja, det kan man säkert, det var typ smart :)
Agnes

2013-04-07 @ 19:20:02
URL: http://lohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback