Sweet 16

Åhhh jag är så glad idag! Bästa födelsedagen hittills, säger det varje år men de blir verkligen bara bättre och bättre. På skolan märkte jag att jättemånga hade randiga tröjor och tubhalsduk och när jag påpekade det så sa de bara "Ja ooojjj vilket sammanträffande hehehhehe" och till slut erkände de att de hade kommit överens om att klä sig så just idag, för att jag så ofta har på mig det. Det roliga var att just idag hade jag faktiskt också på mig det, hahaha... Blev även sjungen för på biologin. Söta vänner.
Annars har vi haft typ en jobbig lektion, fysik, men annars en väldigt chill skoldag för att vara natur. Svenskan var så jävla kul.
Nu ska jag bara sitta och vara glad och äta choklad hihihihi det rimmar! Okej nä ska nog gå nu innan jag tråkar ut er med mitt high on life-inlägg!
Några fina grejer jag fick imorse. Har ni sett en finare termos? Skulle inte tro det.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Ändå komiskt att du märkte vår utstyrsel så snabbt, och att du hade likadant >:)

2012-09-24 @ 22:36:23
URL: http://cissip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback