Jobbigt

Har haft en ganska jobbigt dag idag. Vaknade upp med otroligt jäkla ont i örat, brukar få så ibland, senast i Danmark då jag gick omkring i 30 graders värme samtidigt som det gjorde ont. Kul. På det så har vi typ slutspurt med skolarbete inför lovet. Har ett stort biologiprov på fredag att plugga till, matteläxa att göra, labbrapport att skriva, tyskaglosor och svenska och engelska. De två sistnämnda har jag dock för mig att vi sköt upp.
Tröstshoppade cola, en mössa, schampo, balsam, hudkräm och ansiktsvatten efter skolan. Tycker att jag förtjänade det. Förresten, en grej med den här dagen har faktiskt varit bra! Pretty Little Liars! Oj vad jag har längtat och oj vad bra det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback