Torsdag

Skulle vilja yttra några ord till mina upprörda 1D-vänner. CHILLA!! Ät en paj och tänk på regnbågar så blir det bättre. Nej men jag kanske borde tillägga att jag verkligen inte ogillar One Direction, det var bara texten som var konstig, oki?

Tänkte fara hem från skolan efter svenskan idag pga sjukt jävla ont i örat (ej pga One Direction-lyssnande), men eftersom vi fick skippa sista mattelektionen så kändes det ändå lite bättre att stanna. Var hos skolsköterskan och hon hittade inget fel alls, imorgon blir det nog vårdcentralen om det inte har blivit bättre. Det gör verkligen ont konstant och ibland så mycket att det inte ens går att tänka på annat. Skitkul I know.
Backade nästan längst bak i bildarkivet och hittade den här fina bilden. So pretteyy.
Kommentarer
Postat av: elin

Jag tycker faktiskt att jag tog det ganske lungt hehe. Tog inte illa upp om något för 1D, det är bara att Ed skrivit den, men man tolkar väl texten olika. Och det var nått mer. Juste. Fan vad stolt jag är över den där bilden.

Svar: Syftade mer på de andra ;) Och ja jag förstår det! Vi är asfina ju, du lyckades fånga Jojjos allra vackraste min precis i rätt tillfälle. Du har all rätt att vara stolt!!
Agnes

2012-11-29 @ 22:49:12
URL: http://elinneriksson.blogg.se
Postat av: Stina

Åh jojjo så himla liten!! :D

Svar: Hahaha ja, så himla gullig också! :D
Agnes

2012-11-29 @ 22:54:37
URL: http://stiinao.blogg.se
Postat av: Josefine

haha först läste jag att du backade näsan längsbak i bildarkivet, hahahahh:D

Svar: HAHAHAHAHA!!!! :D
Agnes

2012-11-30 @ 15:00:35
URL: http://lohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback