Ännu ett kladdkake-inlägg

Som jag förutspådde igår blev det kladdkaka idag också. Nu har jag stillat mitt kladdkakebegär för typ ett år. Jag minns hur det var från sexan till nian, bakade seriöst kladdkaka MINST en gång i veckan, oftast mer. Vi åt alltid kladdkakan, eller bara smeten, framför Twilight. Åh vilka minnen. Helt sjukt alltså, gick säkert ett paket smör och kakao i veckan på grund av våra bak.
Dessa aktiviteter har utförts även idag. Jag delade en frödinge med Josse och Jojjo och vi tvingade Johan att se Eclipse.
Har även fått mina nya skor som jag beställde för inte så länge sedan!
(Skulle ha publicerats igår)

Kommentarer
Postat av: Josefine

FINA!!!!!:D

Svar: I KNOW!!!!! :D
Agnes

2012-11-09 @ 12:18:48
URL: http://lohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback