Google Maps♥♥♥♥♥

Måndag igen då. Vill ni veta vad jag har gjort ikväll? Vandrat omkring på Liseberg, Gotland, Mallorca, LA och hemma. Hur går det till? undrar ni nog. Jo, svaret är Google Maps. Hahaha vilket liv jag har. Vill ni veta en ascool grej som Jojjo och Josse tipsade mig om? Jag finns med på Google maps!!!!!!!!!!!!!!! (Nu är vi inne på det här med utropsteckendamp igen. Får skärpa mig.) Här kommer bilden. Om ni undrar vad jag gör så springer jag hem från Josse. Och ja, det var ganska länge sedan.
Efter detta seriösa inlägg ska jag nog... inte göra någonting alls. Hade bestämt mig för att faktiskt börja plugga på SO:n i tid men som det ser ut nu blir det nog inte av. Ekonomi är alldeles för tråkigt.
Kommentarer
Postat av: Vannichi

Haha!



Svar: Jadå, allt är toppen! Själv? :)

2012-01-16 @ 21:41:50
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback