2012 - första kvartalet

Januari: Var redan less på vintern, men ändå glad och när jag kollar igenom mitt arkiv så verkar jag ha varit taggad på livet och road av mig själv. Jag bakade kakor, fotade med min nya kamera samt skaffade gymkort och pojkvän.

Februari: En sådan där månad som "bara är där". Lite mer drama än vanligt löste sig med glass, en sorglig film och bästa vännerna. Skrev nationella i svenska. Gjorde om i mitt rum och fick därför dela på tv-rummet med Mirja. Var inte forever alone på Alla Hjärtans Dag (!).

Mars: Hade sportlov. DM i cheerleading var i Skellefteå. De nationella proven fortsatte. Jag slingade håret (så här efteråt tycker jag att det var hur fult som helst på mig). Sov ute i skogen på nattäventyret, såg Hungerspelen, blev ledare för miniorerna och hade tacokväll med tjejerna från 9C. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback