Mitt rum

Gjorde ju om i mitt rum i vintras, och sedan dess har jag sagt "hehe jag vet att det är lite tomt på väggarna, men snart ska jag fixa lite tavlor och sånt som ska hänga där" till alla som sett det. Detta "snart" är tydligen den här veckan. Nu har jag några tavlor uppe och har fixat en STOR kvadratisk anslagstavla på 1x1 meter som jag har slagit in i tapet.

Här har jag lite tapet bakom ramen, sedan ståltråd tvärs över ramen som jag hängt smycken på.

Köpte en stor skiva av något slag som man kan trycka in häftstift i, slog in i tapet (båda mina syskon: "alltså det där måste vara det fulaste mönstret jag sett..", men jag gillar det), samma som jag har i ramen ovanför. Det är ojämnt i skarvarna men det var för jobbigt att få mönstret att passa perfekt ihop så det får vara såhär nu. Kan ju alltid täcka över med en massa bilder! Ska hänga upp den på väggen sen också såklart.
Visar hela rummet när det är klart. Jag HATAR att städa men det lär ju vara dags snart, jag skäms typ när någon ser det..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback